SHOPPING!



Hade mitt Me and I party ikväll. Efter diverse sena avhopp så kändes det lite tråkigt men som en skänk från ovan dök det upp tre stycken otippade kort. Mamma tog med Christina, Rosi kom och så Camilla. Camilla var ju inte riktigt säker på att om hon skulle komma så det kändes som plus! :)

Sen var det Lisa och Susanne och jag. Vi blev ett ganska lagom stort gäng. Vardagsrummet blev fullt i alla fall. Vi shoppade loss ganska bra. Jag köpte tre tröjor och ett par byxor:

sniglarbrandbilarcowboyharry
plyschbyxa med fickor i sidan

Den röda tröjan med cowboyen heter "cowboyharry". Den kommer Oliver få av mormor i julklapp.


Skrivet av: rosi

tack för en trevlig kväll.

2009-10-21 @ 10:34:24

Kommentera inlägget här:

Jag som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0