Vad hände med 8 - 22?

En av de första sakerna jag gör på morgonen är att dra upp jalusierna vid ingångsdörren för att ställa ut kvällstidningarna. Sen när man öppnar klockan åtta så har tidningsbudet varit där och tagit de gamla och gett oss dagens tidningar.

Imorse gick jag och Becca ut vid tio över sju. Vi hade jalusierna halvöppna och eftersom tidningsbudet redan varit där med dagens tidningar (vi skämtade och sa att han säkert glömt att ställa tillbaka klockan) så räknade jag och Becca de nya och lassade upp dem på vagnen.

Då kommer en man med raska steg - "Vad hände med 8 - 22 ALLA DAGAR"? Kan säga att han var väldigt irriterad och var halvvägs in under jalusiet när Becca svarade men klockan är bara tio över sju. Det är vintertid fr.o.m idag lade jag till.

Han stannade upp - svarade jasså?- vände - och gick till sin bil med lika snabba steg som när han kom.

Kan bara tänka mig hur han satt där i bilen och väntade på att Maxi skulle öppna. Var säkert där redan tio i åtta. (hans tid) Tänk när han satt där i bilen och klockan tickade på och det var ingen som öppnade. Hur han blev mer och mer irriterad...




Skrivet av: Carro

HAHAHAHAHAHAHAHAA!!!

Jag hade en som påminde mig om att topptipset och stryktipset var två HELT olika spel och hade inget med varann att göra. När jag förklarade att toppen på stryken va de första åtta matcherna så va jag helt ute och cyklade och va helt blåst och borde inte jobba i en spelbutik...

2009-10-25 @ 20:45:21
URL: http://carotten.blogg.se/
Skrivet av: Freddis

Idioter finns det gott om... ;)

2009-10-25 @ 21:47:21

Kommentera inlägget här:

Jag som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0