090909

Coolt datum.

Förmiddagen och fram till klockan halv två spenderades i sängen sovandes. Nattens sömnlöshet togs igen på dagen. Kanske att jag var uppe en stund, jag kommer faktiskt inte ihåg.
 
Halsen känns helt ok nu. Det gör inte ont alls att svälja men "pingisbollarna" på sidorna är alltjämt svullna. Däremot har ledvärken inte försvunnit och jag känner mig fortfarnade febrig och trött. Men det var ju det doktorn sa skulle hålla i sig och därav min sjukskrivning. Fattas bara att man blir överkänslig av penicillinet sen. Det har ju hänt några gånger. Ben som svullnar upp och kliar så man blir tokig! Och ni tjejer vet ju mer vad som brukar hända efter en penicillinkur - kantareller & klåda!

Hämtade Oliver på dagis vid fyra - var riktigt skönt att komma ut en stund. Vilken härlig värme det var ute. Synd bara att det blåser så mycket.

Mellan 18:30 - 20:00 var det information i Brantingsskolan för alla föräldrar till barn som börjat i sjuan. Jag tiggde skjuts med Rosi. Måste säga att skolan verkar mycket bättre än jag först trodde. Visst den är skabbig men visionerna för skolan angående mobbing och dyl är jättebra! Träffade Victors mentorer och de var ju också vettiga lärare med humor. Victor själv trivs ju väldigt bra och tycker att skolan är mycket bättre nu än när han gick i sexan vilket är väldigt glädjande för mig som mor. (Gud vad fint det lät...)

Nu ska jag ta och krypa ner i sängen. Blir lite Cocilana inatt med - sen ska jag trappa ner. Man vill ju inte bli en ny Torsten Flink - morfinist!




Skrivet av: Danny

Får plocka lite kantareller då så vi kan få en svampmacka :D

2009-09-10 @ 11:31:44

Kommentera inlägget här:

Jag som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0