Sjukdag 4:a

Fick ett telefonsamtal från min chef som undrade hur det var. Fick en uppmaning att inte komma tillbaka förrän jag kände mig helt frisk. Och när jag kände mig frisk skulle jag stanna hemma en dag till... Haha, verkar som de inte vill ha mig på jobbet... (skämt) Man blir i alla fall glad när de ringer och hör hur man mår.

Jag har inte gjort så mycket i dag heller, legat i soffan / sängen och njutit av det härliga varma höstvädret. Föreslog att D och jag skulle ta en 20 minuters promenad men det var inte så populärt. När vi hämtat Oliver på dagis var jag ute en stund med honom på gården. Vi ska få en helt ny lekpark och idag har de börjat montera upp en klätterställning med tillhörande rutschkana. Känns roligt att parken fräschas upp för den var verkligen nerkörd. Hoppas på lite fina bänkar med bord också. All sand ska också bytas mot någon eu anpassad sand som är mjukare?

På kvällen avnjöt jag ännu ett avsnitt av Idol. Tyvärr så tycker jag att det är för mycket Peter J och för lite sång. Jag vill höra alla illasjungande wannabes och få mig ett garv. Det är alldeles för lite av det denna säsong. Bagges bilresor är inte heller kul - tar bara massa tid.


Skrivet av: CITYBITCHES

Nu har två sköna godingar från götet skapat en blogg tillsammans!, vad sägs om att klicka in på deras blogg och slänga in en söt kommentar? :)

2009-09-10 @ 22:59:28
URL: http://citybitches.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Jag som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0