Jag blir TOKIG!!!

Nu KLIAR det igen! Det sväller upp bakom öronen sen en halvtimme tillbaka och det kliar så jag blir VANSINNIG!

När ska den här JÄVLA SKITEN SLUTA?

Det sticker i läpparna och fingrarna,  jag orkar inte med det här!




Skrivet av: Suneeta & hunden Chanel

Usch då. Låter jobbigt med allt kliande! :(

2009-09-19 @ 08:35:41
URL: http://chanelsuneeta.blogg.se/
Skrivet av: Camilla R

Blev det alkohol igår? Kan det ha något med det att göra kanske? Amatördoktorn har talat ;=). Hoppas det går över snabbt! Kram

2009-09-19 @ 10:56:03
Skrivet av: Freddis

Visst blev det alkohol. Vissa drack mer och andra mindre. Jag drack väl typ ett glas vin på hela kvällen. Har varit och hämtat ut mina mediciner nu så hoppas på bot! Kram F :)

2009-09-19 @ 16:18:26
Skrivet av: Ewa

Usch när ska ditt elände sluta?

Vi har varit duktiga idag, högtrycktstvättat altanen. Blev riktigt bra.

Känns nu att hösten är här, man börjar plocka bort/in. Känns lite sorgligt men jag ser fram emot nästa sommar, nytt hus nya tider......hittat ännu inget av intresse men det kommer nog snart.

Må så gott alla

Kram till er alla

2009-09-19 @ 20:27:39

Kommentera inlägget här:

Jag som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0