Jag har så ont i halsen!

Gick till sängs vid tio och vaknade runt tolv. Det gör så fruktansvärt ont i halsen. Hade lite ont under dagen men inte så jag led. Nu har jag varit vaken sen tolv. Kan inte sova. Det går knappt att svälja och när jag hostar och slämmet kommer - olidligt!

Blir nog att stanna hemma idag och gå till doktorn istället. Antar det är halsfluss. Oliver gnällde också att han hade ont i halsen och när jag tog ett kort på honom igår så råkade han gapa. Kolla i munnen - ganska så röd!



Ska lägga mig igen och försöka sova - blir kanske bättre...

Fan - jag HATAR att vara hemma från jobbet!!!




Skrivet av: Ewa

Önskar så att du blir frisk snart, inte roligt att vara sjuk så läääänge!

Skickar tusen kryapådig kramar!

2009-09-07 @ 20:23:53

Kommentera inlägget här:

Jag som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0