Just idag mår jag bra - just idag är jag stark...

...kanske inte helt men jag är på gång! Pingisbollarna börjar minska och de ömmar inte lika mycket. Halsflussen känner jag ingenting av. Ingen feber ännu idag och det som fortfarande sitter i är väl tröttheten och ledvärken. Förstår inte att det kan ömma i knäna - väldigt konstig känsla. Men med mer penicillin och vila så är jag snart tillbaka - starkare, tuffare och vackrare än någonsin! Hahah

Fr.o.m idag så har jag låst in Cocilanan i skafferiet. No moore drugs!



Skrivet av: Camilla.B

Låter bra, då vet jag vart jag ska ta vägen om min stash sinar ;)

Skrivet av: Tezz

Härligt att du känner dig piggare! Hoppas att det fortsätter gå åt det hållet så att du är helt bra snart, penicillin brukar ju kunna ge mirakel :)

2009-09-10 @ 15:14:17
URL: http://blogg.gd.se/tezzinthecity

Kommentera inlägget här:

Jag som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0