KLÅDA!!!

På eftermiddagen när jag och D promenerade hem från IKEA kände jag att det kliade på benet. Klådan slutade aldrig men jag tänkte inte så mycket på den.

När jag senare var hemma hos mamma började det klia i hårbotten. Jag kliade och kliade samtidigt som det kliade på benet och armbågen. Till slut tänkte jag att jag måste f-n gå och ta en dusch. I duschen upptäckte jag små knölar lite var stans, i nacken, på låret, armbågen mm.

Då slog det mig - shit - Allergichock mot Kåvepeninet!!!

Ringde till sjukvårdsupplysningen och de sa att jag skulle omgående ta mina mediciner som jag har mot bromsbett, Betapred och Loratadin. Sen skulle jag åka upp till Samariterhemmet på dropin besök.

Jag tog medicinerna för typ 20 min sen men det har inte hjälpt ännu. Nacken sväller och jag kan inte böja den bakåt snart. Pappa får nog ta och skjutsa upp mig.




Skrivet av: Ewa

Näää nu får det vara nog med elände!

Är det meningen att du ska få ALLT?

Man kan ju undra.

Har du varit på Akkis?

Kram fr Ewa

2009-09-16 @ 19:58:06
Skrivet av: rosi

Värst vad du är drabbad då, har du gjort någon något ont!!!

2009-09-16 @ 20:32:22
Skrivet av: Freddis

Måste ha något otalt med gudarna... ;)

2009-09-16 @ 23:12:47
Skrivet av: Carro

ja herregud.

du ska då få genomlida allt!

hoppas vi ses ikväll <3

2009-09-17 @ 09:23:55
URL: http://carotten.blogg.se/
Skrivet av: Camilla R

Nu är det dags att du tar det lugnt!! Din kropp behöver vila och ditt huvud ska inte ha någon mer mental stress. Nu får du lämpa över lite (mycket) på mannen, basta!! ¨

Krya-på-dig-Kram

2009-09-17 @ 21:27:34

Kommentera inlägget här:

Jag som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0