Läskiga ansikten i rummet.

Känns som jag varit vaken nästan hela natten. Det gick inte att somna igår. Funderingar om allt och inget snurrade i huvudet. Dessutom var jag nog inte så trött efter att ha sovit en hel del på dagen. Att jag hade huvudvärk påverkade också för då har jag svårt att sova. Var upp och blandade treo två gånger och samtidigt tog jag en slurk Cocilana i hopp om att somna in. 

Blev nog någon sked för mycket med just Cocilana för när jag började se massa läskiga ansikten sväva i rummet blev det obehagligt. Jag visste att jag var vaken och ändå såg jag dessa "monster". De såg sönderopererade ut nästan som Mikael Jackson - fast utan hud - bara kött och ben ... typ?!?

När klockan ringde klockan sju sov jag i alla fall så lite sömn blev det. Känns faktiskt mycket bättre i halsen idag. Jag kan svälja utan att det gör ont - helt otroligt! Den ena mandeln (heter det så?) har blivit mycket mindre men den andra känns större. Skit samma mandlar eller ej - det gör inte ont! Det som känns mest är väl värken i kroppen. Känner att febern börjar komma också så det är nog dags att ta lite alvedon. Men jag klagar inte - jag är så glad att jag är på bättringsvägen.

Oliver har jag lämnat på dagis och nu har gårdsgubbarna klippt klart häcken utanför fönstret så nu ska jag gå och lägga mig. Ställer klockan på tre så jag inte missar att hämta Oliver.


Skrivet av: Carro

kanske dags att sluta med cocilana? =)

jag e klar hos tandläkaren nu!

jippie, jag överlevde!!!



<3

2009-09-09 @ 10:25:26
URL: http://carotten.blogg.se/
Skrivet av: Camilla R

Håller med föregående, du måste nog ta det lite lugnt med alla mediciner...inte bra att blanda hur som helst vet du väl. Hoppas du snart blir frisk och tar det lite lugnare i fortsättningen! Krya-på-dig-kramar Camilla

2009-09-09 @ 18:36:31
Skrivet av: Ewa

Morfin i för stora mängder är inte bra, du fick ju en varning inatt så ta det försiktigt.

Kram fr Ewa

2009-09-09 @ 19:28:59
Skrivet av: Freddis

Fr.o.m idag ska jag inte ta någon Cocilana. (Om jag absolut inte behöver förstås) Freddis

2009-09-10 @ 09:01:55

Kommentera inlägget här:

Jag som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0