Lördag eftermiddag

Vid halv fyra när Oliver och jag sovit i två och en halv timme bestämde vi oss för att vi skulle cykla ner en sväng på stan. Egentligen var jag för trött men samtidigt var det lättare att vara ute med Oliver än att ha honom klättrandes i hela lägenheten.

Vi åkte ner till stadsparken där Oliver kunde springa av sig. Han älskar den lekparken. Det nya skeppet såg roligt ut men det var så fullt av ungar så vi får gå ner en annan dag och utforska det.

När det ändå var kulturnatten så gick vi ner en sväng på stan. Stötte på L-M och Oscar som skulle gå på spökvandring i slottet lite senare på kvällen. Det lät riktigt spännande. Vi gick och drog våra cyklar bland alla människor. Jag kände mig ganska matt men det var kul att komma ut och se lite liv och rörelse.

Vi stötte på mamma och pappa tre gånger. Sista gången sa vi att vi skulle gå och äta lite kinamat. Restaurangen var överfull så vi bestämde oss för pizza i gula kiosken. Vi köpte med oss hem och åt allihopa tillsamman uppe hos oss. Sen åkte de hem nästan på en gång. Pappa kände sig inte heller riktigt frisk ännu.

Imorgon fyller Victor 13 år. Då blir man tonårsmorsa!



Kommentera inlägget här:

Jag som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0