Traktor i sovrummet!

Dagen som började med migrän var väl inte en dag att minnas. Men jag hoppas att den gav någon något. Ove blev i alla fall 750 kronor rikare på Trion och Jenny lärde sig att spela på Dagens dubbel. Simon fick sälja dubbelt så många Keno andelar och Niklas ställde kunderna inför dilemmat "vanlig Triss" eller "Super Triss"? Livet i spelbutiken går vidare...

Eftermiddagen spenderades som så många gånger annars hemma hos mamma. Oliver älskar att vara där och leka ute i trädgården och jag kan sitta med korsord eller annat. Önskar vi bodde som de gör.

Ska strax krypa ner i sängen och stoppa in öronpropparna. Min älskade Oliver snarkar som en gammal gubbe. Trots nässpray så låter han som en traktor. Är väl inne på femte natten med just öronproppar. Det värsta är att jag vaknar hela tiden för jag måste ta ur dem och lyssna om han andas - Tokig man är!



 


Skrivet av: ♥LINN ♥

hur har dagen varit? ♥

allt bra med dig?

2009-09-22 @ 21:20:00
URL: http://brunetternasmode.blogg.sse
Skrivet av: Ewa

Tack för presenten!

Hostan sitter finfint!

Kan inte sova på nätterna, är glad att ni delade med er så jag vet hur ni hade det....

Skoja bara!

Har nu fått coccilana så nu ikväll har det varit skapligt. Få se om jag törs ta en till natten ochså?

Hoppas att ni mår bra allihopa.

Vi ses när vi ses!

Kram o suss gott!

2009-09-22 @ 21:24:20
Skrivet av: Carro

UPPDATERING TACK!! =)

2009-09-26 @ 10:21:19
URL: http://carotten.blogg.se/
Skrivet av: Anonym

Varför uppdaterar du inte???

2009-09-29 @ 11:46:08

Kommentera inlägget här:

Jag som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0