Farsorna lackade ur!

Jag åkte och jobbade mellan åtta och tolv och Danny var hemma med ungarna. Pappa kom över och de skulle fixa med garderoben.

Då hördes ett ljud - BORRANDE!!!

När jag ringde hem och pratade med Danny sa han att någon borrade i huset. Jag blev arg på honom över att han inte gick ner till kärringen och sa att det inte var vi. Någon annan störde Påskfriden...

Han ville inte gå ner men sen efter vårt samtal borrades det igen. Han knallade ner och ringde på. Han såg att hon var hemma för det blev mörkt i titthålet. Men ingen öppnade. Då gick han upp igen.

Då blev pappa förbannad och skrev ett brev: Det är inte vi som borrar. Är det olika regler för olika familjer i detta hus? Du öppnar inte när vi ringer på så vi skriver ett brev i stället. Mvh familjen Heller.

Efter brevet borrades det ytterligare två gånger under dagen. Det störde inte oss ett dugg men vi var jävligt förbannade över att hon inte gick till berörd lägenhet och sa åt dem att sluta omgående då det inte får höras några ljud i huset på storhelger. Tydligen skillnad på folk och folk.

Fortsättning följer garanterat...



Kommentera inlägget här:

Jag som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0