Fredag den 23:e

Efter att ha lämnat Oliver på dagis gick jag hem och sov i en timme. Hade ruggig huvudvärk som jag hoppades skulle ge med sig. Det blev också bättre även om den satt i när jag åkte till jobbet.

Löningsfredag = mycket på jobbet! Var dock aldrig någon kaos utan det flöt på. Vår nya Lotto andel "Fem bolag i ett" visade sig vara en hit. Vi hade nitton från början och jag tror det var tre kvar när jag gick hem. Ett stående inslag framöver i Maxis andelsdjungel.

Mycket garv i spelhörnan idag. Roligast när Simon skulle byta en glödlampa som kostade 400:-. Vet inte om det var rädslan för att få ström i sig eller rädslan för att ha sönder lampan som var den värsta. Till slut gav han i alla fall upp och jag fick ta över. Efter lite lirkande fick jag till slut ut lampan. Att stoppa i den nya var dock värre. Jag som hade hoppats på att få impa på Simon blev tvungen att ringa Ludde som fick fixa!

När jag kom hem vid nio hade Danny spacklat hela vardagsrummet och grundat en gång. Man kan redan ana hur fint och ljust det kommer att bli.

Nu ska jag hoppa i säng för klockan ringer sex. Mamma och pappa är på Arlanda då för resa till Spaninen. Sa att hon skulle ringa och väcka mig.



Kommentera inlägget här:

Jag som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0