Skärtorsdag

Idag jobbade jag dag, trots att det var torsdag. Knep åt mig 8 - 16 passet som var extrainsatt men inte bemannat. Tusen kramar till Daniel som ville ta mitt kvällspass så att jag kunde jobba dag.

Allting löste sig tack vare det och vi kunde åka iväg med ungarna som ville vara påskkärringar. Vi tog en snabbis upp till Maxi där man fick påskägg om man var utklädd. Riktigt förvånad faktiskt över att påskägget var stort och fyllt till bristningsgränsen. 2 lyckliga ungar åkte hem med varsitt ägg.

Sen var vi över till mamma och önskade Glad Påsk. Ungarna hade inte hunnit rita någon fin påskteckning men de fick räcka över en påsklilja. Efter kaffe dumpade vi Oliver och Kevin hos mor och far och drog iväg till Gränby för att handla.

Vi var inte hemma med ungar och mat förrän klockan åtta. Victor låg i sängen med Oliver tills han somnade. Själv så sprang jag runt som en äggsjukhöna och fixade och donade. Skönt att vakna imorgon och allt är ordning och reda. Ska hänga tvätt snart - hör att maskinen har tystnat.

Glad påsk alla!

(Lyckades inte föra över bilder från Olivers blogg men gå gärna in där och titta! http://oliverforsten.blogg.se )



Kommentera inlägget här:

Jag som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0