Allt är fixat

Nu kan jag andas ut - allt är fixat till bröllopet i morgon. Danny var ner på stan och köpte ett par nya skor till mig. De jag hade köpt måste ha varit små i storleken och jag ville prova en 40. Var till Gränby för att byta men de var slut. Så nu har jag samma sko i storlek 39 och 40. Ska lämna tillbaka trettioniorna på måndag. Så om någon vill köpa snygga skor för en hundring - hör av er!

När jag kom hem från jobbet vid halv nio började jag med att färga håret och ögonbrynen. Skippar brun utan sol för jag får alltid huvudvärk när jag använder det - måste vara lukten...

Så nu ska jag strax hoppa i säng och förhoppningsvis får jag sova till halv nio - nio imorgon.

Natti natti


Kommentera inlägget här:

Jag som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0