Fredag den 13:e

Otursdagen!!!

Jag fick Victor fredag den 13:e så för mig är det en turdag...

Idag skiner solen från en blå himmel och det är varmt ute. Jag och Oliver sitter och väntar på att Meja ska komma. Sen ska vi gå till affären och köpa tvättmedel. Det svämmar över med tvätt och jag tänkte ta en tur nere i tvättstugan någon gång under dagen.

Det blir en sväng till Borrövsta men jag vet inte när. Antagligen på eftermiddagen. Vi ska fortsätta att rensa ur mot grannen. Danny får gå med röjsågen och jag krattar. Finfint för brännan.

Njut i solen!

Skrivet av: Ewa

Lycka till med tvätten och krattan!

Hoppas ni får en fin dag idag!

Kram

2010-08-13 @ 10:13:14

Kommentera inlägget här:

Jag som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0