Kaffe i stora lass

När jag kom hem från min långpromenad käkade jag lite mat. För första gången på hela sommaren var jag ensam hemma. Och vad gör jag då? Ringer till mamma för att höra vad hon gör. Hon var uppe på Gränby så att jag sa att vi skulle höras senare. När jag kollat bloggar och fejjan kände jag mig rastlös men endå trött efter vår långis. Jag tog cykeln till mamma. Läste halva UNT och gick sen och lade mig....

Precis när jag somnat in hörde jag min telefon ringa. Det var Danny som sa att jag skulle komma till Susanne för att han och Pelle skulle åka iväg till Jysk och hämta hem nya sängar till dem. Jag satte mig på cykeln och åkte dit.

Sen satt jag på mitt feta arsle hela eftermiddagen fram till kvart över åtta. Drack kaffe i stora lass och bara snackade skit. Skönt att man gått på morgonen så man  inte behövde ha ågren över att inte röra på sig.

Imorgon ska Oliver vara med farmor hela dagen och vi åker nog ut till Borrlövsta om vädret är ok.


Kommentera inlägget här:

Jag som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0