Måndag 30 aug.

Ännu en måndag har passerat. Idag hade jag fått på min lott att lära upp Sofia i infon. Att lära upp folk är kanske inte min bästa sida - jag har liksom lite för bråttom. Fast jag försökte att ta allting lugnt och sansat och inte göra något när hon inte såg. Grindarna råkade stängas av sig själv... HAHAHAH!

Imorgon är Sofia med mig igen och då ska hon få göra alla öppningsrutiner själv medans jag tittar på.

På eftermiddagen var det hämtning på dagis följt av matlagning. Det blev spagetti och köttfärssås för killarna medans jag åt pasta med en veg sås.

Kvällen spenderades nere i Årstaparken då Kevin hade fotbollsträning. Jag och Oliver spelade boll, cyklade och hälsade på mamma en snabbis.

Nu börjar det bli dags för sängen - nattinatti.


Kommentera inlägget här:

Jag som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0