Min vän Treo



Jag gick och lade mig för en timme sen när ögonen började att flimra. Förstod att migrän var på väg. Nu har jag precis vaknat och det gör ont i huvudet. Känns dock som vanlig huvudvärk så nu hoppas jag på bot med Treo.

Har inte träffat min bästa vän på länge men nu var det dags!

Treo - tack för att du finns i mitt liv.

Ni andra - Tack ni också!

Skrivet av: Ewa

Hoppas huvudvärken är borta?

Kram

2010-08-17 @ 09:05:44
Skrivet av: Carro

Tror tyvärr det är treon som får dig att ha ont i pallet. Du MÅSTE sluta nu älskade vän. <3

2010-08-17 @ 10:41:26
Skrivet av: Freddis

Min första Treo på väldigt länge. Jo, jag mår bra idag men humöret är det värre med...

2010-08-17 @ 11:19:50

Kommentera inlägget här:

Jag som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0