Sömnlös

Hoppade i säng vid tolv i hopp om att få sova typ åtta timmar. Det har nog inte hänt under hela sommaren. Men icke sa Nicke!

Vaknade en kvart senare av att Lennakatten dundrade förbi. Vem fan åker tåg då???

Sen andades Oliver så högt så jag var tvungen att gå upp och lägga honom på sidan. Halvsomnade om men vaknade av att Oliver grät i sömnen så jag gick upp igen. Gick på toa och tillbaka till sängen.

Då började mina jävla fötter att koka. Svårt att beskriva detta för dem som inte lider av detta men man blir tokig! Det känns som det brinner i fötterna. Gick upp igen och tog en blöt handduk och virade in fötterna.

Kröp ner igen och fick sällskap av min sambo. Han somnade men inte jag - suck...

Gick upp igen och tog desperat fram Cocilana flaskan. Morfinet brukar få mig att somna in härligt men icke då. Efter att ha legat i sängen i en halvtimme utan att få detta lyckorus (?) gick jag upp.

Nu har jag suttit vid datorn i snart en och en halv timme. Fortfarande inte trött och fötterna bränner ännu. Ska gå till apoteket imorgon och se om det finns någon mirakelmedicin mot detta fenomen. Mamma och Tomas har samma problem med sina fötter så det borde ju finnas fler som lider av detta och därav kanske någon form av lindring.

Men sov gott ni som kan!


Kommentera inlägget här:

Jag som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0