Träpjuck!



Inga from Sweden är märket och idag har jag köpt ett par egna. Garvade lite men de är så söta och väldigt, väldigt sköna. Har sett märket på Thuns i något år och kallat dem för porrtofflor pga namnet.

Så nu är man tillbaka till 70 talet med träpjuck. Fast dessa är faktiskt av plast. Undrar om man kan hitta platåskor också? Några av mina vänner har plumsat runt i blommiga, glans röda och vita. Utan deras hjärntvätt hade jag nog aldrig vågat mig på dessa - hahah!

Ska inhandla lite sidenband i olika färger så kan man variera rosetten till kläderna man bär. Smart!



Skrivet av: Camilla R

Fina :)!

Skrivet av: Freddis

Jag älskar dem! :)

2010-08-09 @ 08:38:31

Kommentera inlägget här:

Jag som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0