Vegetariska bönor


Idag när jag stod på jobbet på Maxi och plockade upp veckans nya tidningar kom det fram en kund och frågade var vi hade vegetariska bönor?

Jag var tyst en stund för jag visste inte vad jag skulle svara...

- Hmmm - jag är också vegetarian - men... är inte alla bönor vegetariska??? Jag fick inget svar av kunden men jag visade honom var han kunde hitta bönor.

Lite senare på kvällen kom det en annan kund som är lite speciell. Han är alltid trevlig men han har en konstig attityd lite översittare så där. Han köper alltid röda West och idag när han kom fram frågade jag bara hur många han skulle ha? Han log - vet du vad jag vill ha? Jepp sa jag och tog fram en limpa eftersom han ville ha tio stycken. Jasså vad bra att det fanns svarade han. Sen säger han : Om det skulle vara slut här så finns det ett förråd längre ner efter toaletterna där du kan hämta fler...

SOM OM JAG SKULLE HA MISSAT DET????


Skrivet av: Camilla.B

När kommer "allvaret" du skulle berätta om?? Jag väntar nyfiket :)

2010-08-26 @ 02:44:41
Skrivet av: Freddis

hahah - invägning på viktväktarna men jag hann inte med i måndags...

2010-08-26 @ 07:16:16
Skrivet av: Carro

idag ska du dock kila dit hihihi =)



vem e kunden??? jag måste missat denna underliga man!

2010-08-26 @ 08:33:44
URL: http://carottensviktbikt.blogg.se/
Skrivet av: Freddis

Jag hann inte dit idag heller. Har precis kommit hem efter att ha lämnat Oliver på dagis. Men det har hänt saker på vågen endå sen i lördags - bra sådana! :)

2010-08-26 @ 09:09:37
Skrivet av: Ewa

Va?

Du hittar till tobaksförrådet! Wow du är smart du!

Hur klarade ni av att göra det på vågen? lite trångt va?

Kram

2010-08-26 @ 15:18:08

Kommentera inlägget här:

Jag som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0