Sexbomb!

Fick en förfrågan idag på facebook om att bli vän. Alltså hur tänker människor? Vem vill bli vän med någon som man inte har en aning om vem det är? Och hur hittade han mig? Jag är verkligen anomym på fejjan och man kan bara se mitt foto och namn.

Denna indiska man - eller vilket land han nu kom ifrån - ville bli vän med mig. Jag funderade ett tag på om jag skulle göra ett undantag och lägga till denna sexbomb - normalt addar jag ju bara folk som jag känner...





Jag har sparat hans namn ifall det är någon som vill adda honom - säg bara till!

Skrivet av: Ewa

En riktigt snygg/sexig man. Skicka över honom till mig.... :)

2010-08-21 @ 17:11:17
Skrivet av: Carro

jag kan oxå ta mig ett namn, herre hur kan du ens tacka NEJ?

2010-08-22 @ 14:15:10

Kommentera inlägget här:

Jag som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0