Element idioter!!!

Idag kom då gubbarna för att ännu en gång titta på våra element. Tyvärr så missade jag dem eftersom jag var och lämnade ungarna på skolan.

Jag trodde dock att de skulle komma tillbaka under dagen men icke!!!

Kökselementet blev varmt först men nu står både det och vardagsrumselementet kalla. Danny har varit nere till värden och sagt till och vi väntar med spänning på när de dyker upp nästa gång.

Händer det inget då får Niclas fixa istället. Bort med termostaterna och in med värmen!!!

Om man fixar ett element borde man ju komma tillbaka och titta så att det fungerar. Speciellt när man befinner sig i huset hela dagen för att reparera andra element också.


Skrivet av: Ewa

Suck

2010-12-09 @ 22:07:21

Kommentera inlägget här:

Jag som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0