Glatt minne!



Blev påmind om en rolig händelse när jag läste Veronicas kommentar om grishuvudet.

Det fanns  en tid för länge sen när jag inte var veggis och inte så känslig. En tid då pappa jobbade på Scandic hotel och det varje år blev julbord där.  Ett år då jag bad honom att ta hem grishuvudet till mig.

Det var på julafton - och vi var klara med allt som hör aftonen till. Jag tog med mig Robban eller var det Tomas? Vi hoppade in i bilen med ett paket innehållandes ett grishuvud och drog till Gamlis. Sen sprang jag ur med paketet ställde det på farstukvisten, ringde på och sprang.

Familjen Berglund blev väldigt överraskade när de öppnade sitt paket utan avsändare...

Skrivet av: Veronica

Ja, jag trodde ju att jag skulle få en jättefin julklapp när jag öppnade kartongen, väntar fortfarande på min fina julklapp!! ;-)

2010-12-18 @ 13:20:11

Kommentera inlägget här:

Jag som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0