Senil!!!



Idag var det tänkt att jag skulle göra pepparkashus med ungarna och baka lussekatter. Luciafirande på dagis på måndag och då tänkte jag briljera med egna bullar. Men det blir aldrig som man tänkt sig...

Hämtade Victor på skolan och drog till Årstahallen för att handla mjöl och saffran. Hämtade Kevin och Oliver och drog hem. Efter maten när jag skulle börja baka insåg jag till min förtvivlan att jag glömt att handla - mjöl & saffran. Hur fan kan man gå in i affären och köpa mjölk, köttfärs och annat skit men glömma det som man skulle ha???? Måste börja bli senil!

Jag kom av mig i min besvikelse så då blev det inget pepparkakshus heller. När mamma kom för att smaka på de utlovade lussebullarna blev det uppvärmd kladdkaka istället. Hade en kvar från Dannys födelsedag och det var ju bra. Smakade riktigt gott när den var lite varm och serverades med glass.

Blir lussebulle bak imorgon istället!


Kommentera inlägget här:

Jag som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0