The end

Då var helgen slut igen. Trots långa pass både i fredags och lördags så gick den i raketfart - precis som vanligt. När jag var liten sa alltid mormor att ju äldre man blir desto fortare går tiden - jag tror fan hon hade rätt!

Så när jag närmar mig femtio behöver jag inte ens klä på mig för det är snart dax att lägga mig igen...

Eftermiddagen / kvällen avslutades hemma hos mamma. Alla var där - skulle man kunna säga. Riktigt mysigt när man är så många runt middagsbordet. Och vad roligt det är för kusinerna när de leker tillsammans. Melker trivs med Victor och de satt tillsammans i pappas rum och spelade på datorerna.

När vi kom hem vid sju slocknade Oliver i Victors säng. Danny och jag passade på att titta på en film i lugn och ro i normal tid. Vilket resulterade i att jag höll mig vaken.

Nu ska jag dock sova - natti natti!


Kommentera inlägget här:

Jag som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0