Till mig själv...

...köpte jag idag en efterlängtad julklapp. Något som jag velat ha länge, länge, länge...



En videokamera!

Det är även en vanlig kamera med 14 MP. Så nu blir det både videoinlägg och kanonbilder på bloggen!

Fick den kanonbilligt då den gick in som ersättningsvara till kameran som vi säljer på Maxi denna vecka för 1111:- Kollade på Pricerunner och den kostar enda upp till 3000 på endel varuhus. Vi fick även 20% rabatt på alla specialvaror denna vecka. Den rabatten tillsammans med min julklapp från Maxi på 350:- samt en rabatt på 100:- gjorde att jag betalade endast 438:- för denna. Inte illa!

Skrivet av: Camilla R

Perfekt! Tänk vad Maxi är bra ;)!


Kommentera inlägget här:

Jag som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0