Trött tonåring & mor

Trots att jag är ledig idag och att jag inte kunde somna förrän runt tre i natt så ringde klockan kvart över sju. Jag måste upp och väcka Victor så att han kommer iväg till skolan.

Eftersom det bara är Victor som ska iväg idag snoozade jag till fem i halv åtta. Sen snabbt upp och väckte honom och fixade frulle. Tror ni att ungen vaknar då?

Jag har varit in och väckt honom tre gånger och han bara somnar om. Så jävla irriterande när man sitter här och bara vill att han ska iväg så att jag kanske hinner somna om innan Oliver vaknar. Tyvärr så blir det säkert som det brukar - Oliver vaknar precis när jag ska lägga mig igen.

Näe, nu ska jag gå och väcka Victor för fjärde gången! Ni andra som redan är uppe - God morgon!



Kommentera inlägget här:

Jag som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0