2 lediga dagar är över.

Då har man förbrukat veckans två lediga dagar. Har väl inte gjort så jättemycket då både Oliver och Danny har varit dåliga. Feber och tokförkylda. I tisdags var jag på en promenad med mamma och Oliver till Kupan. Fanns inte mycket annat än just skit att köpa där. Oliver festade till med en jordgubbscornetto. Skrattade lite åt hon som sålde glassen. Det stod med stora bokstäver på glassboxen att man INTE fick ta upp glassen själv utan man skulle invänta personal. När vi ropade på henne så sa hon - kan ni inte ta upp glassen själva??? Mamma blev irriterad och visade henne lappen. Den hade kassörskan aldrig sett...

Både igår och idag tillbringade Victor och Oliver eftermiddagen/kvällen hos mamma och pappa. Igår var jag med dem och idag var de själva. Victor ville gräva snögrotta med Oliver hos mormor idag så när jag åkte till Maxi på ett kvällsmöte stannade de kvar där. Jag var bra sugen jag med på att stanna och gräva i snön. Tänk att det är så kul med snö?! Jag är nog en av få som fortfarande blir glad när snön faller. De flesta har tröttnat på snön för länge sedan. Jag vill dock ha vinter när det är vinter. Slask och lera - Fy!!!

Nu väntar kvällspass - stängning - morgon - morgon - morgon - innan ledig på onsdag.





Kommentera inlägget här:

Jag som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0