Bajshasse!



Var säkert fler än jag som satt och drägglade över Dolph igår på melodifestivalen. Vilken man! Tänk vad häftigt att bara bli snyggare och snyggare ju äldre man blir. 50+ och snyggare än ever!!!

En gång i tiden kallades han för "Bajshasse" & "Svetthasse". Anledningen ska ha varit att han tränade så mycket och alltid var svettig och luktade illa. Detta berättade min sambo för mig då även Dolph bott i trakterna runt Jakobsberg.


Skrivet av: Carro

de tråkiga är hur han pratar.

han e lixom nte rolig! haha

2010-02-07 @ 11:59:49
URL: http://carotten.blogg.se/
Skrivet av: Ewa

Hittade på nätet:

Jörgen Karlsson2008-09-04, 11:03

men vilka hårda pojkar gick där?



Jag håller med, Dolphs tuttar slår det mesta. :brynad



http://media.canada.com/gallery/dose_80saction/012408_dolph.jpg



Han var tydligen rätt liten och mobbad när han gick i Sundby, klasskompisarna kastade hundbajspåsar på honom och kallade honom bajshasse. Jag tror det var då han började att träna... :D



--------------------------------------------------------------------------------



2010-02-07 @ 19:19:57
Skrivet av: Ewa

Saknad.....en namnunderskrift fick jag brev om idag!!!

Du kanske har fått ett liknande brev?

Är glad att gröna faran? hmmm det hette hon aldrig hos mig.........Flisan (ett smeknamn för Felicia) kan göra ngn nytta på gamla dar.

Hörde att hon fått av sig sitt gamla skinn o var som ny därunder.......

Tänk va....att kunna ta av sig det nuvarande skinnet o vara precis så där ung igen.....suck.

Hoppas du o de dina mår bra

Kram

2010-02-08 @ 21:53:22
Skrivet av: Freddis

Jo, tyckte det var dags att ta bort skyddet och köra utan... Min kompis Lotta har en dotter som heter Felicia och henne har vi alltid kallat Flisan. Just därför kan jag inte kalla bilen för det. Brevet har kommit och jag postar det imorgon bitti. Massor av kramar Freddis och Gröna Faran.

2010-02-08 @ 22:32:37

Kommentera inlägget här:

Jag som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0