Dåliga & bra raggningsrepliker

Dina kläder skulle se bra ut i en hög bredvid min säng.

 

Vill du se något växa?

 

Här står du och ser kåt ut.

 

Du bruden... Vet du att min mun kan skapa ett tryck av 750 psi?

 

Ursäkta mig. Vill du knulla eller ska jag be om ursäkt?

 

En kvinna frågar: Ursäkta, har du tiden?
Du: Har du orken?

 

Vill du knulla som kaniner?

 

Kan jag bjuda dig på en drink, eller vill du bara ha pengarna?

 

Bruden... Kan du suga en golfboll genom en 50 meter lång trädgårdsslang?

 

Bruden, vad sägs om en pizza och ett knull? Va fan?!?! Tycker du inte om pizza?

 

Snygga skor. Ska vi knulla?

 

Snygga bröst. Får jag ta på dem?

 

Jag älskar dig. Jag vill gifta mig med dig. Ska vi knulla?

 

Glöm det. Leka doktor är för barn. Vi kan väl leka gynekolog?

 

Jag skulle se bra ut på dig.

 

Får jag lov? Eller skall vi dansa först?

 

Ursäkta mig, har vi knullat än?

 

Känner jag dig? Jag tror det, men du hade inte så många kläder på dig då.

 

Du har fina bröst, men vad har dina bröstvårtor för färg?

 

- Ska vi trolla?
- ???
- Vi går hem till mig och knullar, sen försvinner du.

 

Det pågår ett party i mina byxor... Vill du vara med??

 

- Vad åt du till middag ikväll?
- Ravioli.
- Jag med - ska vi knulla?

 

Hej, mitt namn är (ditt namn). Glöm inte det för du kommer att skrika det senare in natt.

 

Ursäkta, men får jag fresta med ett knull?

 

Man kan dö av sex... Vill du dö lycklig?

 

Om ditt högra ben var Julen och ditt vänstra Påsken, kunde jag då få spendera lite tid emellan högtiderna?

 

Jag ska ha sex med dig i kväll, så det är lika bra att du är där.

 

Ursäkta mig men är du en skrikare eller stönare?

 

De kläderna passar dig, men de gör sig bättre på mitt golv.

 

Ursäkta mig, kan jag få förföra dig?

 

Hej, jag heter (ditt namn). Får jag bjuda på en orgasm?

 

Fryser du? Det borde du göra; för du har varit naken i mina tankar hela kvällen.

 

Vad säger du om vi skulle gå hem till mig och räkna lite matte: Addera en säng, subtrahera våra kläder, dividera våra ben och multiplicera oss?

 

Är det en spegel i din ficka? För jag kan lätt se mig in dina byxor.

 

Jag letar inte efter ett förhållande, jag letar efter en upplevelse.

 

Du skulle se mycket bättre ut om du tappade en två kilo, jag antar att kläderna väger det.

 

Visste du att jag har en sammetstunga?

 

Jag känner igen dig, har vi knullat förut?

 

Sover du på din mage? Inte? Kan jag få göra det?

 

Jag sätter 100 spänn på att du inte kan få av dig kläderna på 30 sekunder.

 

Rosor är röda, violer är blå. Jag tycker om spaghetti, kom så går vi och knullar.

 

- Hej, är du oskuld?
- Nej!
- Bevisa det.

 

Jag skulle vilja vira dina ben runt mitt huvud och ha dig på mig som en ansiktsmask.

 

Om uttrycket "du är vad du äter" stämmer, kan jag vara dig i morgon bitti.

 

Skull jag kunna få röra vid din navel från insidan?

 

Jag är inget bra på matte men blir inte du + jag = 69?

 

Hur vill du ha dina ägg: löskokta, hårdkokta eller befruktade?

 

Jag håller på med en undersökning, sväljer eller spottar du?

 

Jag vill använda ditt könshår som tandtråd.

 

Vill du leka karneval? Du sitter på mitt ansikte och jag gissar din vikt.

 

- Ursäkta mig, syns mina kalsonger?
- Nej
- Skulle du vilja de?

 

Jag skulle hemskt gärna byta kroppsvätska med dig.

 

Ska vi bada? Inte? Hur ska jag då få dig blöt?

 

Din solbränna skulle matcha mina lakan perfekt!

 

Du ser fertil ut!

 

Har du en snygg väninna? Nähä, då får vi klara oss själva då.

 

Snygga ben! Hur dags öppnar de?

 

Sväljer du?

 

Jag slår vad om att du inte kan få in hela den här i munnen.

 

Peka inte de där mot mig om du inte tänker använda dem.

 

Den suger inte sig själv!

 

Så länge jag har ett ansikte har du någonstans att sitta.

 

Snygg häck, var kommer du ifrån?

 



Skrivet av: Carro

de va ju inte bara EN!

hahaha

2010-02-18 @ 10:31:32
URL: http://carotten.blogg.se/
Skrivet av: Freddis

Den här är min favvis:- Ska vi trolla?

- ???

- Vi går hem till mig och knullar, sen försvinner du.



Hahah - galet!!! :O

2010-02-18 @ 11:27:44
Skrivet av: Veronica

Du är ju inte klok :-)

2010-02-18 @ 20:44:54
Skrivet av: Niclas

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA



- Snygga skor, ska vi knulla?

JAG DÖÖÖÖR HAHAHAHAHAHA

2010-02-24 @ 12:58:13

Kommentera inlägget här:

Jag som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0