Feber & kräk

Blev inte mycket sova av inatt. När Roger och Anneth gick hem satt jag uppe vid datorn till strax efter två och njöt av tystnaden. Skönt att vara ensam uppe när alla andra sover.

Vaknade en timme senare av att Oliver började hulka och ville kräkas. Påväg till toaletten kom det spyor både i sovrummet och på köksgolvet. Pojkstackarn var glödhet!

Vi satt inne i badrummet länge medans Oliver kräktes i omgångar. Det som kom upp var snor och slem. Han är ju jätteförkyld så det rinner väl rakt ner i magen. Han var så duktig och satt på pallen framför toaletten och kräktes i toan när det kom.

Sen gick vi och lade oss i stora sängen och jag gav honom en supp. Tog lång tid innan han somnade och vi fick gå upp engång till och kräkas.

Idag mår han bra och jag märker inte av någon feber.



Kommentera inlägget här:

Jag som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0