Jag födde en flicka.

Hade bantat under en längre tid men magen blev bara större och större. D poängterade att jag säkert var gravid men det var inget vi lade någon större vikt på.

Vaknade av att jag hade ont i magen och reste mig upp. På golvet bredvid sängen klämde jag ut ungen med endast en krystvärk. Där stod jag med en flicka i handen medans D sov!!!

Jag ringde till jobbet och sa att jag inte kunde jobba på länge för att jag måste vara mammaledig. Kassaledaren som jag pratade med undrade om jag var nykter?

Vi hade ingen säng till barnet så jag lade det i en dockvagn och drog in henne till Victor? Sen började mitt största dilemma - vem av mina vänner kunde ha en vinteroverall att låna ut till oss?


När jag vaknade var jag helt förstörd - vilken lättnad!!!


Skrivet av: Carro

hahaha, du måste sluta me de där pillren.. =P

2010-02-10 @ 10:50:58
URL: http://carotten.blogg.se/
Skrivet av: Veronica

Jag har en att låna ut. Jag tror det är dags att skaffa fler barn, det skulle ju absolut bli en liten tjej! :-)

2010-02-10 @ 19:21:19
Skrivet av: Freddis

Carro! - sluta med p-pillerna? ;)

Veronica! - Vet du hur underbart det skulle vara att ha en tjej till i huset? Inte alltid kul att vara ensam med fyra killar. Men som Victor sa, ni har inget rum till Oliver var fan ska ni stoppa tjejen??? HAHAH!!!

2010-02-11 @ 07:25:42
Skrivet av: Camilla

Det verkar som om det finns en undermedveten önskan där, men det kanske ligger något i det som Victor så praktiskt uttryckte... Å andra sidan, finns det hjärterum så finns det stjärterum...:-)

2010-02-13 @ 10:08:14

Kommentera inlägget här:

Jag som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0