Jag har försökt...

...sova. Målet att sova sju timmar per natt går inte att uppnå. Noterar varje dag hur mycket jag sover och det blir max fem timmar per natt. Försöker ersätta några timmar med att sova middag men det är inte alltid tillfälle ges.

Förstår inte varför Oliver måste vakna så himla tidigt när jag är ledig. Idag började han gapa kvart i sex. Klockan sex gick jag upp.

Ska tvätta nu på morgonen men planen var att sova till sju - halv åtta. Vi har ju en egen tvättmaskin numera men jag föredrar tvättstugan. Man kan tvätta mycket på engång och sen tumla tort. Orkar inte ha massa torkställningar som står och tar plats. Men det är bra med en egen tvättmaskin i nödfall.

Ikväll jobbar jag nattpass så det blir att sova middag för att orka. Har i alla fall fått hem bilen nu så jag slipper resvägen hem på en och en halv timme - timmar som jag kan lägga på att sova istället. Kan även när jag öppnar sova till kvart över sex istället för kvart över fem. Men när våren och sommaren kommer ska jag minsann cykla när vädret tillåter.



Kommentera inlägget här:

Jag som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0