Men....

Jag fick lov att ta bort det igen för att det visade sig ju att det blev dubbelt på alla inlägg jag gjort under detta år som jag bloggat. Fult som fan blev det!!!

Så jag får fortsätta med det gamla sättet och lägga in som bild varje gång. Men nu kan jag detta så att om någon inte gjort som jag kan jag  hjälpa till så att du får din signatur under alla dina inlägg. Snyggt som fan!!!

Har jag tråkigt någon dag kan jag ju eventuellt sitta och radera alla hjärtan - hahah!




Skrivet av: Maria

Åhhh jag vill gärna ha... Vill du hjälpa mig med det...

Nåt romantiskt och mitt namn såklart.... Jag gillar faktiskt olivers med alla hjärtan runt om!!

[email protected] om du behöver maila över!!!

Bara om du vill!!! Kram

2010-02-13 @ 15:29:31
URL: http://marythebean.blogg.se/
Skrivet av: Maria

Nähä... såg nu att det var stjärnor.. Men det var oxå fint!!!

2010-02-13 @ 15:31:15
URL: http://marythebean.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Jag som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0