01:26 Nu ger jag upp!

Har suttit med nya designen i snart två och en halv timme. Har löst problemet med ramarna på korten men jag lyckas inte ändra bakgrundsfärgen till en bild.

Mikaela är inte inloggad när jag behöver hennes hjälp typ NU!!!

Jag har gjort detta på Olivers blogg så jag förstår inte varför jag inte lyckas. Måste vara någon kod som ligger och spökar som jag inte förstår mig på.  Apropå det är det väl inte många koder jag förstår - MEN - Jag har lärt mig en hel del genom att läsa andra bloggar som handlar om bloggdesign. Denna är jättebra!

Men jag ger mig inte och imorgon ska jag fortsätta med att ändra lite färger och annat smått.

Skam den som ger sig!


Kommentera inlägget här:

Jag som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0