En nyans av rosa

Oj vad solen tog idag.  Jag har nu en fin nyans av rosa på mina knän och lår. Tyckte inte att det var så soligt men eftersom det blåste så mycket blev man nog lite lurad.

Dagen blev inte så händelsefull. Efter promenaden till Citygross cyklade jag med Oliver till mamma och pappa. Satt där någon timme innan Victor dök upp. Sen skulle de iväg och vi drog till 4H.

Hemma igen gick jag och Danny till IKEA med Oliver. Danny har fått Ewas cykel så vi skulle pumpa den. Visst vi kunde ha tagit handpumpen men det var ju lägligt med en promenad också. (Någon som missat att jag älskar att gå?) Vi passade på att ta en tur inne i varuhuset också. Hade inte hänt så mycket sen sist vi var där.

Sen cyklade vi hem och stekte lite korv och käkade den med bröd / potatissallad. Mycket avancerad matlagning här hemma nu i sommartider.

Vi lämnade Kevin, Victor och en sovandes Oliver hemma och drog iväg till Willys för att kolla hur länge man fick parkera där. Vi ska nämligen åka till Eckerö imorgon och tänkte att vi kanske skulle ta bilen dit. Man fick stå i två timmar men det fanns en liten parkering vid Eckeröbussen för typ 20 bilar. Vet inte om vi vågar chansa på att de är lediga imorgon bitti. Blir nog cykel och då kan man ju njuta en öl också på vägen hem.


Skrivet av: Ewa

Nä men.... Oliver skulle ju åka kälv!

Han sa att Kevin fick följa med om han ville men inte ett ord om er?

Kolla in Ålandsläget, vi åker ju på onsdag.

Må så gott o se till att komma i säng tidigt idag!

Kram

2010-07-19 @ 22:22:50

Kommentera inlägget här:

Jag som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0