Inte fan...

...kunde jag somna natt. Vid halv två började jag lösa sudoku. Gjorde två stycken och inte en gnutta sömnig. Klockan tre gick jag upp och tog lite Cocillana - hostmedicin med morfin i. Sen somnade jag som en gud.

Världens goaste unge väckte mig klockan kvart över nio när han kröp upp till mig. Sen låg vi i sängen och pratade lite innan vi reste oss. Han ville ha en toast till frukost - hahah!

Nu ska jag fixa till mig för att vid tolv gå till 4H med Kristin. Sen blir det en eftermiddag hos mamma och pappa. Danny ska börja måla i deras sovrum. (lekrummet och lilla hallen är avklarade) Hoppas på något gott från grillen till kvällsmat!


Skrivet av: Ewa

Ajajaj du har blivit morfinist!

Kan du inte be D slå dig i huvudet med en gummiklubba istället? Hmmmm vet inte vilket som är värst för skallen?

Hoppas du får/kan somna ikväll

Kram

2010-07-28 @ 14:24:05
Skrivet av: Ewa

Tänkte komma över imorgon med lite squash, tomater, lök o potatis. Kanske du kan göra en god veg. gratäng? Tyvärr inga ägg, pullorna strejkar!

2010-07-28 @ 17:24:46
Skrivet av: Freddis

Pullorna behöver lite manlig fägring...



Vad trevligt med lite ekologiskt odlade grönsaker. Ring innan ni åker bara för Danny ska iväg på ett håll och jag på ett annat. KRAM! :)

2010-07-28 @ 23:59:11

Kommentera inlägget här:

Jag som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0