Jävla skit!!!

Jag sliter mitt hår och är VANSINNIG!!! Har nu suttit i en timme och förskt få bort ramen på korten på nya bloggen samt försökt ändra bakgrund. VARFÖR GÅR DET INTE????

Jag ska FAN INTE GE MIG!!! Jag har ju gjort det här massor med gånger förut. Så himla IRRITERANDE!

Ny bloggdesign på G - någon gång i framtiden...

?%??*//%*

Skrivet av: Ewa

Taré lungt..... Inget som dessa speciella utseenden får spolisera ditt goda humör!

Ha en skön natt! Trots alla fläktsus......

Kram

Ewa

2010-07-16 @ 23:50:22
Skrivet av: Freddis

Jag har precis bestämt mig för att jag skiter i det här för nu. Nya tag imorgon!!!



Sov gott du också. :)

2010-07-16 @ 23:56:28

Kommentera inlägget här:

Jag som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0