Ledig dag

Eftersom jag ska jobba i helgen var jag ledig idag och imorgon. Hade bestämt träff med Kristin på 4H i Gränby så jag åkte dit till halv ett. Vi gick runt där och tittade på djuren men man fick inte klappa dem. De hade någon form av muneksem.

När vi tröttnat på djuren tog vi en sväng på Gränby centrum. Stackars Victor jagade sin lillebror stup i kvarten. Att ungen kan ha så mycket spring i benen. Och varför alltid inne i affärer???

Eftermiddagen spenderades hos mamma. Danny målade sovrummet idag. Själv så hann jag med en tur upp till 4H i Årsta också med mamma, Victor och Oliver. Det fanns nykläckta kycklingar i hönshuset - jättesöta!

Sen satt jag och hängde hos mamma till sju. Då drog vi hemåt med en avstickare förbi Pelle och Susanne. Och ja - vi blev kvar. Klockan tio drog vi hemåt - hahah!

Fick lite städnoja när jag kom hem och tvättade av kryddhyllan från allt flott. Sen började jag fixa i Kevins rum. Fyllde en kasse ganska snabbt med skit bara genom att städa i bokhyllan. Fortsättning följer imorgon kväll...

Nu ska jag ta en dusch och sova.



Kommentera inlägget här:

Jag som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0