Shopping

Tre timmars shopping på Gränby gav ingen större skörd av påsar. Kom hem med en påse från H&M innehållandes 6 par kalsonger till Oliver.

Hade sällskap av Susanne och vi plöjde igenom alla affärer. Fan vad det hänger mycket skit på galgarna! Provade sex klänningar på Hennes och en av dem var faktiskt ganska ok. Köpte dock ingen utan tänkte ta en sväng på stan nästa vecka och titta på utbudet där.

Kvällen gick också i shoppingen tecken. Drog till IKEA med Anneli och Oliver. Vi hamnde dock på Stadium först och där blev vi kvar i över en timme. Halva reapriset - my good! Köpte en regnjacka från Everest till Victor. Jackan hade kostat 900:- och gick nu på 250:-. Kanonjacka till kanonpris! Sen köpte jag även kalsonger till Kevin, en tröja till Kevin, en everest fleece till Oliver och en Sverige tröja till Oliver. Totalt kostade allt på Stadium 407:-. Kände mig jättenöjd när jag gick därifrån.

IKEA intogs sen. Köpte ljus och förvaringskartonger. Trevligt att gå en runda med Anneli, det var inte igår.



Kommentera inlägget här:

Jag som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0