Skyddat bilderna!

Idag har jag lagt in en spärr för att skydda mina kort från att komma på villovägar. Visst det finns andra sätt att "låna" men detta är i alla fall en liten omväg..


För er som vill ha foton som dyker upp i bloggen är det bara att säga till så mailar jag dem istället!


Korten på Olivers blogg är inte skyddade ännu för där lägger jag bara upp kort som jag tycker är ok att andra laddar hem. Jag vet ju att ni är några som gör det.

Mailadress: [email protected]

Skrivet av: Malin

Vad är det för spärr du använder? Vill också ha..:)

2010-07-19 @ 10:34:17
URL: http://www.malvan12.blogspot.com
Skrivet av: Freddis

Vi har ju inte lika blogg så jag vet inte om det fungerar lika för dig. Jag fick gå in på redigera stilmallar och ändra texten på bodyn. Fungerar det så för dig med? I så fall kan jag skriva det mer utförligt. Kram Freddis

2010-07-19 @ 21:48:41
Skrivet av: Malin

Jo, det kan funka så :) Så du får gärna förklara...:)

2010-07-20 @ 10:47:53
URL: http://www.malvan12.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Jag som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0