6:e Juni


Idag så gratulerar jag pappa, Robban och Meja - GRATTIS, GRATTIS, GRATTIS!!!

Dagen har spenderats hemma hos Meja där vi bjudits på god tårta och ett härligt väder. Ungarna badade i poolen och sprang och sköt med vattenpistoler.

Mot kvällningen drogs grillen fram och vi fick korv med bröd. Min kära bror hade tyvärr slut på sojakorv (hahah) så jag åt korvbröd med räksallad och rostadlök. Något som jag har gjort många gånger förr och tycker att det är riktigt gott. Hälsosam kan man vara en annan dag...

Tyvärr så försvann det fina vädret och vi promenerade hem i regn. Fast det var faktiskt riktigt skönt. Oliver var jättetrött och somnade på Victors rum redan halv sju.

Nu ser vi fram mot torsdag och fredag då det ska flaggas för dagis och skolavslutning.

Skrivet av: Camilla R

Här fanns det en till som slocknade helt slut av dagens firande. Ovaggad sittande i mammas famn i soffan. Innan dess hade hon fått vårt adrenalin att gå i höjden då hon helt plötsligt försvann. Vi hittade henne inne hos tant Märta nere "på hörnet", men oj vad vi blev rädda, en riktig pärs var det!

Skrivet av: Vetleanna

It is healthy, I shall come on your site more often, thank.

2011-11-25 @ 12:38:27
URL: http://vetleanna.blogger20.com

Kommentera inlägget här:

Jag som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0