Aj, aj, aj!

Jag har så himla ont på sidan av foten. Fick in en liten sten eller glasbit häromdagen och lyckades inte få ut den. Danny tittade också men såg inget. Inatt har foten svullnat upp och jag antar att det börjar bli en infektion. Det dunkar just på det stället och jag har svårt att stödja mig just där.

Det bästa när det blir var är ju att man brukar kunna trycka ut skiten sen - kroppens egena försvarsmekanism! Men hur fan ska jag kunna stå hela dagen? Blir att halta sig fram...

Har försökt klämma nu men det händer inget. Danny ville ta ett rakblad och snitta upp i går kväll men va fan - NEJ!!!

Annars så är livet på topp och jag jobbar bara 9 - 15. Ikväll ska vi fira pappa och Robban en dag för tidigt. Vädret verkar bli kanon för en kväll i mammas och pappas trädgård.



Kommentera inlägget här:

Jag som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0