Bara för att...

man är taggad innebär det inte att man kan avsluta dagen med en mugg varm oboy och vispgrädde. Jag var jättesugen, frös och i den delen av månaden. Måste man ha fler ursäkter?

Dagen har bjudit på massor av skoj. Upplärning av ny medarbetare i spel bla. Måste vara ett helvete att komma som ny och inte kunna någonting. Så himla mycket att tänka på. Förstår att han var trött i huvudet när han gick hem. Och då hade vi inte ens börjat med de olika spelformerna på Svenska spel och Atg.

Kommer ihåg när vi fick bussladdningsapparaten - jag, Lena och Pia tyckte att den var så svår så vi funderade ärligt på att säga upp oss - hahah.

När vi hämtat Oliver på dagis gick vi upp en snabbis och hämtade Victor. Hade planer på att ta en middag på IKEA då ingen hade någon lust att laga mat. Vi skulle till Biltema först och köpa ett lås till min cykel då snälla Gösta varit här idag och svetsat bort mitt gamla. (Oliver stoppade ju in nyckeln i ett hål i dörrkarmen som är av stål och inte går att ta bort)

Victor fick sug på Max och övertalade Danny att äta där istället. Jag var då tvungen att sätta tänderna i en fiskburgare. Hoppade dock både dricka och pommes.

Något IKEA blev det aldrig för Oliver sket ner sig på Max. När han satte sig i vagnen pressades bajset upp på ryggen. Fick torka bort så gott det gick och sen proppa massor av papper i blöjan ibak. Tänk att man fortfarande inte kommer ihåg att ta med sig en ny blöja. Blev att snabba sig hemåt för att byta blöja.

Sen gick jag, Danny och Oliver till Boktryckarskogen för att plocka lite vitsippor. Vi hittade massor och nu står det en fin bukett på bordet. Se foto på Olivers blogg!

Stegräknaren slutade på 20246 steg så jag känner mig nöjd. Imorgon blir det möte med hälscoachen - tungan har nog en nyans av svart när jag lämnar rummet...


Kommentera inlägget här:

Jag som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0