Fullspäckad dag

Lotta kom över imorse och halv tio drog vi iväg på en promenad. Vi gick mot Coop för att besöka apoteket men de öppnade inte förrän elva. Då gick vi vidare och kom hem igen en och en halv timme senare.

Hemma igen drog jag, Oliver och Victor till mamma. Brorsorna och deras barn var också där. Blev en snabbfika innan jag och Oliver drog till Eleni för att gratta henne på hennes tre årsdag.

I Skölsta bjöds det på tårta som smakade underbart gott. Choklad - maränger - banan - mumsfillebabba!

Sen åkte vi åter till mamma. Efter att vi käkat lite mat drog jag hem med bilen. Sen sprang jag bara upp och hämtade vagnen och promenerade tillbaka till mamma. Sen gick vi till Gränby, jag, Oliver, Victor och mamma. Jag skulle till apoteket och Victor skulle kolla in något spel på game. Fler affärer än så besökte vi inte för när Victor är med ska det gå undan. Man kan inte gå till fler affärer än vad som bestämt innan man lämnade hemmet. Tonåringar!!!

Vi passerade Årstahallen på vägen hem och smet in och handlade lite mjölk och annat nödvändigt. Klockan åtta kollade hela familjen (utom Kevin som är hos farmor) på Wipeout. Det är det enda programmet på hela veckan som hela familjen sitter samlade och fikar och tittar tillsammans - underbart!

Nu är dagen slut - stegräknaren står på 21 568 och jag är trött. Imorgon blir det nya steg - ska träffa hälsocoachen på tisdag och det har inte hänt ett dugg på vågen sen sist. Kommer dock få en rejäl morot som ska tagga mig mot mitt viktmål. Berättar mer om det sen eftersom det fortfarande är en hemlis.

Nattinatti alla!


Kommentera inlägget här:

Jag som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0