God natt!



Ska gå och lägga mig bredvid min sovande sambo. (Bilden ovan är slående likt) Han och pappa har jobbat hela dagen från tio till sju med listerna i mammas och pappas vardagsrum. Själv jobbade jag mellan 16 - 22.

Innan Maxi var jag också hos mamma med Oliver och Victor. Meja och Melker var också där då brorsan och svägerskan dragit på spa i två dagar - lucky them! Mamma, jag och Victor satt och njöt i trädgården medans Meja och Oliver lekte. Sen tog vi en tur upp till 4H och tittade på djuren.

Imorgon blir det jobb 9:15 - 16 sen ledig helg. På söndag ska vi ut till Borrlövsta och den som vill får gärna komma förbi och grilla och skotta jord.

Trevlig helg!

Skrivet av: Carro

ja kanske borde joina er. har inte tränat på evigheter och söndagen lär ju bestå av en massa "få bort alkoholen aktiviteter" puss

2010-05-14 @ 06:37:02
URL: http://carotten.blogg.se/
Skrivet av: Freddis

Ta gubben och kom ut! Vi är där i alla fall från klockan tre. :)

2010-05-14 @ 21:18:32

Kommentera inlägget här:

Jag som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0