Njuter av tystnaden

Ensam hemma för första gången på evigheter. Njuter av tystnaden och ensamheten. Underbart att bara få rå om sig själv och göra precis vad man vill.

Efter jag lämnade Oliver på dagis gick jag en liten promenad i Årsta. Sen blev det frukost framför datorn läsandes bloggar och nättidningen samt kollning av mailen.

Nu ska jag ta tag i räkningarna. Sen blir det en timme sovandes i soffan innan jag tar en promenad till Plantagen för att köpa jordgubbsplantor. På lördag ska vi ut till Borrlövsta och fixa jordgubbsland till ungarna.

Måste även till mamma och kopiera ett papper. Ska skriva påminnelse till alla på dagis om att på måndag är det absolut sista dag för inbetalning till sommarpresenten. Just nu har jag fått in 17 kuvert så inte ens 25% har lämnat in. Varför måste man betala i sista stund? Vi har i alla fall satt en deadline och fr.o.m tisdag morgon tas inga pengar emot. Hon som samlade in pengarna förra året fick pengar långt in i augusti...

Säg den lycka som varar för evigt... - Nattpasset på Maxi ligger och väntar mot eftermiddagen - suck!

Skrivet av: Camilla R

Insamlingar ja...jag "offrade" mig i sista stund inför julavslutningen och fick tyvärr inte in alla pengar, trots att vi skrev att det var från alla barnen... Nu fick någon annan ta insamlingen...

2010-05-27 @ 21:14:13

Kommentera inlägget här:

Jag som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0