Pang!

Det var ingen smällare utan toalocket som smälldes igen som väckte mig. En morgon pigg Kevin vaknade strax före sju. Kvart i åtta kom Oliver över till mig. Hade hoppats på att han skulle somna om - men icke. Förstår inte varför ungarna alltid ska upp så tidigt när jag är ledig.

Igår var vi hos Pelle och Susanne. Det grillades spett i olika former - champinjoner, räkor, kött och kyckling. Mycket gott!

Vid halv tio gick vi till Årstakullen och kollade på brasan. Klockan tio smälldes fyrverkeriet av och det var lika fint som vanligt. Oliver tyckte det var lite läskigt och jag höll för hans öron.

Vi skilldes åt efter fyrverkeriet och vi traskade hem. Victor och Kevin sköt fyrverkerier hela vägen hem så det tog en stund att komma hem. De hade jätteskoj tillsammans.

Väl hemma somnade vi alla ganska omgående. Victor frågade nyss varför jag dragit upp hans rullgardin och satt på tv:n. Jag tror att han somnade ganska snabbt han med igår utan att vare sig dra ner rullgardinen eller stänga av tv:n.


Kommentera inlägget här:

Jag som skriver heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0